Sziasztok!

Vasárnap átmentem kocka informatikusba. Újraformatáltam a vinyómat felraktam pár progit és bővítettem némi rammal a gépet. Kiderült, hogy sok CD-m nincs a helyén és egy csomó belépési kódot felejtettem el (többek közt a blog íráshoz nélkülözhetetlent is).
Azért megoldottam a felmerülő problémákat és most egy jobban működő géppel (habár ezt még annyira nem tapasztaltam) írom ezt a posztot.
 
Már a kezdetektől az ajánlott blogok között szerepel Atomblogger blogja, de még egy szót sem írtam róla, helytelenül. Egyik legjobb barátom indította a blogot és kezdett neki a bloggerek kemény életének. Célja, nemzeti érzelmének hangsúlyozásán kívül, ahogy a blog alcíme is mutatja, bemutatni mindazon eseményeket, melyek szerinte szót érdemelnének, de a „politikailag korrekt” médiából kimaradtak. Barátom a zenei posztok között nyújt kiemelkedőt de, sok egyéb témában is élvezetes olvasnivalót biztosít a blog, ezért olvasása, ha nem is kötelező de erősen ajánlott. Remélem nekem is lesz türelmem ennyi ideig írni, és olvasni az építő kritikát, vagy az okos hozzászólásokat. (Most, ebben a mondatba egy csipetnyi szarkazmus sincs! Tényleg! :P)
 
Atomblogger tovább sok sikert és türelmet kívánok!
 
Személyes megjegyzés:
Nem mindennel értek egyet, ami felkerült a blogra, de mindenképpen egy érdekes nézőpontot képvisel, amit érdemes legalább átgondolni.
 
 
 A végére pedig egyik személyes kedvencemet választottam. Cows with Guns!
 

We will fight for bovine freedom!

Szerző: SingleMalt  2009.11.16. 18:35 2 komment

Címkék: blog egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr241529858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom Blogger · http://atomblog.blog.hu/ 2009.11.16. 20:07:31

Köszi hogy megemlítettél mester. Miaz hogy csak a zenei posztjaim jók ? O.o xD
Olyat már egyébként is rég írtam :S "maradj nyugton zacsikám" xD

SingleMalt 2009.11.16. 21:36:18

Ha figyeltél volna ZsacsiMester akkor láthatnád, hogy ott nyújtasz kiemelkedőt...
A többi pedig Egész jó... :P
Írjál több zenei rovatot...lehetőleg ne a black grave metálról.

Hedbengejjé sokat :D
süti beállítások módosítása