Sziasztok!

Sajnos kicsit elhanyagoltam a blogomat az újesztendőben. Az év nem úgy indult, ahogy szerettem volna, így sajnos idő hiányában a legkevésbé fájó pontot kellett hanyagolnom. Azért gyakran fel-fel néztem, és meglestem írt-e valaki posztot, de senki sem írta meg helyettem. Még Gerzsont is elfelejtettem kiengedni a ketrecből, hogy benyögjön valami érdekességet. Azért megnyugtatok minden drága aggódót, hogy velem most már minden a legnagyobb rendben, csak átmeneti zavarról volt szó. (Húú de elegem van 2010-ből) J Felejtsük is el a rossz napokat és koncentráljuk a jövőre.
 
Videóblogok
 
 
Nagyon szeretem a videó blogokat én is fontolgattam egy hasonló indítását, de végül elvetettem az ötletet. Egy kép többet mond ezer szónál, mondják. A vblogokkla is ez a helyzet. Különösen az Ekvál szrí fedőnevet viselő vblog nőtt a szívemhez. Ray-nek, a vblog készítőjének, nagyon jó humora van, és elképesztően ügyesen szerkeszti a vblogját. Több százezer látogatója van, hetente kétszer jelentkezik, ami szerintem nem kis teljesítmény. Ha egy kis lazulásra vágytok a mindennapi bolondokháza után tökéletes választás.
 
 
Ray videói között böngészgettem, amikor az egyik bejegyzésében nem várt átalakulásra lettem figyelmes. Ray-nek kivörösödött a haja megváltozott a hangja és még a mellei is megnőttek… Gyanús volt a dolog… Túl gyanús… Aztán kiderült, hogy csak az egyik barátnőjét kérte meg, hogy ugorjon be helyette. Hát üde színfolt volt a kislány az tuti. Azóta a hölgyemény bejegyzéseit is figyelemmel kísérem. Tipikus nőről van szó, kérem szépen, kreativ szókimondó, harsány, bolondos és még csinos is. Különös ismertetőjele, hogy folyamatosan viseli az SZTK-keretes szemüvegét. :D Ez Mekkakitty. Érdemes néha-néha ide is elnézni.
 
 
 
Folytathatnám a sor, de ,hogy egy elcsépelt mondatot idézzek Én csak az ajtót mutatom meg…” Hát, az ajtó megvan, lépjetek be. Nézzetek videókat és nevessetek sokat. Jó szórakozást!
 
Üdv:
Single Malt
Szerző: SingleMalt  2010.01.15. 00:41 Szólj hozzá!

Címkék: blog kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr671673548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása