Sziasztok!

Régen írtam, tudom, de a héten kb. élni sem volt időm. Hétfőtől csütörtökig tréningen voltam kilenctől ötig. A végére már kicsit untam és úgy lefárasztottak, hogy itthon már csak bezuhantam az ágyamba. Szerdán a fő tárgyamból vizsgáztam. Idegbaj a köbön. :) Aztán pénteken egy kedves barátom szalagavatójára mentem el. Mindenki ügyesen táncolt, a legviccesebb az volt, mikor tanerők ropták. Amikor hazafelé mentem lekéstem a buszomat, így egy órát szobroztam a hidegben ráadásul otthon hagytam a fülhallgatómat is. Másnapra pedig megjött az eredménye: köhögés, hőemelkedés, fejfájás, hátfájás. Szombaton egész nap feküdtem már kicsit jobban vagyok. Hétfőn két tárgyból kedden egy tárgyból még vizsgázok, aztán vége erre az évre, szóval gyorsan meg kell gyógyulnom. Most pótolom az eheti poszt adagot.
 
Visszautalva a fülhallgató otthonhagyásra, nagyon szeretek zenét hallgatni, nálam ez is hozzá tartozik a mindennapokhoz. Mindenevő vagyok, de elég hangulatfüggő, hogy mikor, mit hallgatok. Azért a rock télen-nyáron megy. :)
Az újalbumokat mindig kritikusan kezelem és az elején nem is szoktak tetszeni. Az első 2-3 meghallgatás után kezdenek előjönni az egyes számok pozitívumai és megkedvelem őket. Most sem történt másképpen.
Nem olyan rég megjelent a TANKCSAPDA legújabb lemeze és sikerült megszereznem. Először kicsit furcsa volt, de aztán a számok többsége nagyon megtetszett. Először a „Köszönet doktor” c. szám nyerte el a tetszésemet. Aztán szépen sorba a többi.
 
Szerintem elég jól sikerült ez az album, de azért a „Mindenki vár valamit” jobb volt. ;P

Egy kis ízelítő:

 

Szerző: SingleMalt  2009.12.20. 12:24 Szólj hozzá!

Címkék: zene egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001610712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása