Sziasztok!

A napokban lettem egy éves az Erepublik nevű játékban. Ennek örömére kaptam magamtól egy óriási hátba veregetést és egy kis ajándékot. Ez alatt az egy esztendő alatt csak egy napot hagytam ki. Ez az egy év nagy fordulatokkal volt tele. Visszafoglaltunk ehazánkat sőt gyarmatokra is szert tettünk, világhatalommá lettünk, szereztünk egy csomó szövetségest, elvesztettünk és megnyertünk sok-sok csatát. Politikai viták, gazdasági fellendülések és válságok is tarkították az elmúlt esztendőt. Sok emlékezetes csatát éltem meg, például Vajdaság felszabadítása és átadása szerb barátainknak, West Siberia régió és Podolia visszavétele a románoktól, Kanada elfoglalása, stb. a leg emlékezetesebb azonban Szeged visszaszerzése volt. A kis Magyar hadsereg legnagyobb próbatétele volt ez. Igaz nem egyedül hajtottuk végre, hű szövetségeseink is segítetek, de a románok foggal-körömmel ragaszkodtak Szegedhez.
 
Hol tart ma eMagyaroroszág?
 
eMagyarország egy virágzó ország sok nyersanyaggal, cégekkel, jó vezetéssel és kiváló katonákkal. Szövetségi rendszerünk, a Phoenix, meghatározó a világpolitikában. Sajnos a játékban gazdasági téren éppen egy túltermelési válsággal küzdünk, és ha ez nem lenne elég még a személyi edző beiktatásával is nehezítik a játékosok életét.
A franciákat és a németeket megszállva tartják a lengyelek és a spanyolok.
 
 
A lengyelek 58k játékossal rendelkeznek, ami az evilág legnagyobb populációját jelenti. Összehasonlításul a második helyen Szerbia áll 27k játékossal. Mi az ötödik helyen vagyunk 19k játékossal. Az előnyünk már csak a játékosok szintjében áll. Nálunk több tapasztalt játékos van. Sajnos ha nem történik valami akkor hamar eltűnünk a süllyesztőben.
Vannak próbálkozások HVG, PC guru, GameStar, Index, de sajnos fogy az emagyar is.
Ezért jó lenne, ha minél többen jönnétek játszani. Nem sokára jön az új modul, ami nagy vérpezsdítést jelent az egész játék számára.
 
Hol tartok Én?
 
 A Teller Ede század büszke katonája vagyok és védem a hazámat, ahogy csak az erőmből kitelik. Van 4 raktáram, ahol fegyvert és kaját spájzoltam be szűkösebb időkre, na meg persze sok-sok pénzt.
 
 
Gazdaságilag legnagyobb kiadásom egy q5-ös ház megvétele volt. Az akkor 40 aranyért kínált ház, azóta is hű társam és viszem magammal, ahová csak szólít a sors. (Az új modulban a ház romlékony termék lesz)
 
 
 
Céget nem alapítottam, mert mire összegyűlt a tőkém, már beharangozták az új modult, így gondoltam majd az új feltételek mellett elkezdem.
 
Politikai pályára nem akarok lépni. Az a sok sárdobálás…
 
Van egy újságom, cikket még nem írtam bele, de hamarosan az is elkövetkezik. J
 
Most, hogy a feldolgozóiparban szerzet tapasztalatom 10.72 az erőm 18.28, közel a 22. szinthez 11db munkahőse kitüntetéssel és 3 szuperkatonai érdemrenddel a hátam mögött mondhatom, hogy jó ez a játék. Persze vannak hibák, felidegesítenek az igazságtalanságok, de olyan közösség tagja lehetek, ami megmutatta, hogy képes összetartani.
 
 
Amikor egy éve elkezdtem nem hittem volna, hogy lesz egy olyan játék, ami miatt hétvégén fel fogok kelni hajnal 8kor. De aztán mégis…
 
Végül Gandalf24 frappáns összefoglalójával búcsúzom:
 
Nincs Q5-ös ostorom
Nem vagyok Rózsa Sándor seregtag, és nem hordok bőrgatyát
Az eVilág legnagyobb országának nyelvét beszélem
És rajtam kívűl még több ezren tudják, mire gondolok,
amikor azt mondom: Hellokitty

A nicknevem megelőzi a jelszavamat
És szeretem, amikor a támadók összetévesztik Bucharestet Budapesttel.
Büszkén gondolok Fehérlófia Koppányra, a Baby-boomjaink szervezőjére,
Hubára és Quicksilverre.

Szeretem a napváltás utáni csatákat
A Heiljongjangi Q5 vasat, a Q5 kórházat
Itt élek Európa (és) Ázsia szívében
Harcászatban mi vagyunk az Ászok
És TÉNYLEG nálunk élnek a világ legszebb e-női!

eMagyarország! Én így szeretlek!
( by: Gandalf 24)
 
 
Szerző: SingleMalt  2010.02.28. 13:32 Szólj hozzá!

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr181796883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása