Amikor forrásokat kerestem a sörös posztokhoz és véletlenül a youtubra tévedtem figyelmes lettem egy videóra. Alex és Jim, egy német és egy amerikai srác, hazájuk italkülönlegességeit mutatták be. Nagyon érdekes volt, ahogy a német srác magyarázza az amerikainak, hogy mi az a spicci vagy mi is pontosan az a radler. Megkóstolták egymás jellegzetes innivalóit, üdítőit aztán ajánlották őket kipróbálásra.

Nekem nagyon tetszett és figyelmes lettem arra, hogy van egy honlapjuk, ahol nem csak ez az egy videó, de több kérdésben készül művek is fellelhetőek, például nevek, reggelik, randik stb. Szerintem tökjó ötlet így bemutatni a különböző kultúrákat.

Kíváncsi vagyok, (ha nálunk is lenne ilyen) hogy mondjuk egy magyar csaj kit választana maga mellé, egy maláj csajt, vagy esetleg egy argentint? :D

 

Szerző: SingleMalt  2009.11.13. 12:25 Szólj hozzá!

Címkék: blog kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr641522249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása