Sziasztok!

 Már a kezdet kezdetén, amikor elindítottam a blogomat és ezt a szándékomat megosztottam barátommal Atombloggerrel az első kérdése a nevére vonatkozott.
- Milyen néven fogod indítani?
- Single Malt.
A hatás leírhatatlan volt. Atomblogger magába meredt, elgondolkozott, a nyakát markolászta majd feltette a kérdést, hogy MIÉRT?
Aztán amikor Yume-nél érdeklődtem a blogja iránt Ő is feltette a kérdést. „Miért Single Malt?” Gondolom bennetek is felmerült a kérdés, hogy miért éppen Single Malt?
Tehát úgy gondoltam, hogy most eljött az idő és fellebbentem a fátylat a név titkáról.
 
A nevet egyik kedves barátom találta ki, nagyon illik rám, az alábbi okok miatt.
 
Single Malt a házasítatlan (egy féle gabonából készült) whisky-t jelenti. A whisky egy olyan ital, mely nálam kuriózumnak számít, így nem is fogyasztom oly gyakran. A whiskynek sok idő kell, míg megfelelő minőségű lesz és akkor jó, ha már maga is ihat egy whisky-t. A whiskynek van egy másik érdekes tulajdonsága is, nevezetesen a fogyasztótól is elvár némi érettséget, türelmet és kitartást. „Nem elég, hogy drága, de még az íze is rossz” - mondják fiatalon a legtöbben. Aztán kipróbálják megint, és megint de még mindig rossz. Kevesen fogyasztják tisztán, legtöbben kólával hígítják, esetleg jéggel hűtik. Körülbelül velem is így van. Kevesen viselnek el elemi állapotomban, de ők az idők folyamán megtanulták, hogy értékeljék és szeressék bennem azt, amit egy alkalmi fogyasztó csak kólával tudna kibírni. Ezért természetesen én is hálás vagyok nekik, és innen üzenem, hogy: köszi! :D
Egy másik aspektusa a névnek, hogy magányos farkas vagyok. Ezt mindenki értse ahogy akarja, tudja. ;)
Végül pedig a whisky akkor a legjobb, ha egy kubai füstölög mellette, de erről majd később.
 
Üdv
Single Malt
Szerző: SingleMalt  2010.02.21. 21:23 Szólj hozzá!

Címkék: blog egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://singlemaltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr241779364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása